2012. augusztus 18., szombat

Még egy díj + FONTOS DOLGOK!

2. Díj :D El sem hiszem 


Köszönöm Lara! <3

A szabályokról:
  • Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
  • A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni
  • 11 kérdést feltenni a jelölteknek
  • 11 embert meg kell jelölni és linkelni
  • Nincs visszaadás/visszajelölés


11 dolog magamról: 
  1. Szeretem meghallgatni az embereket és tanácsot adni.
  2. Ritkán biciklizek, mert mindig elesek.
  3. Imádom az öcsémet.
  4. Most a kedvenc számom: Carly Rea Jepsen - Call me maybe.
  5. Kedvenc sütim a mézes zserbó.
  6. Nem vagyok hatalmas állatbarát.
  7. Szeretem, ha feliratos egy film.
  8. Imádom, ha valakinek hosszú a haja xd.
  9. A barátaim a legfontosabbak.
  10. Szeretek sétálni a barátaimmal.
  11. Utálom, ha egy filmnek nincs jó vége.
(Bocsi, hogy ugyanazokat írom, de nem tudok mást, csak ismételni magam)

Kérdések, amiket Larától kaptam:

1. Hány éves vagy? 14 leszek, jövőhét szerdán.
2. Mióta írsz? Azt hiszem 12 éves koromban kezdtem.
3. Kedvenc film? A kedvenc filmem most azt hiszem nincs, de nagyon szeretem az Alkonyatot, A felhők fölött 3 méterrel, a Törvény tisztelő polgár ( csak ajánlani tudom mindenkinek) azt hiszem ennyi.
4. Hol lennél most legszívesebben? Most legszívesebben, huha azt hiszem ott, amit álmodtam tegnapelőtt este: egy szállodában voltam, mai egy vízesésnél volt. Felettünk vagy 10 szivárvány ment át egymáson, miközben velem volt egy helyes pasi. Igen, azt hiszem most ott lennék legszívesebben... :D
5. Kedvenc ország? Ami ezt illeti, nem voltam még csak Szlovákiában, de szívesen megnézném: Angliát, Franciaországot, Görögországot és Amerikát.
6. Kedvenc bandád? Banda? Nincs, meghallgatok mindenkit, de nincs kedvencem. Most.
7. Kedvenc sorozat? Hülyeség, de a SpongeBob. xD De komolyra véve a szót: Szeretem a Dr.Csont-ot, a Dr. House-t, ICarly... xd
8. Mi a terved a jövőre nézve? Szeretnék idővel egy szerető családot, egy nagyon jól kereső állást és egy boldog életet, hogy ha majd 80 évesen ülök a hintaszékemben azt mondjam : Igen, nem bántam meg semmit! 
9. Mi leszel, ha nagy leszel? Egyelőre még nincsenek konkrét terveim.
10. Kedvenc helyed a világban? Igaz, hogy a világban, de az otthonom. A szobám, nekem ez a hely adja az erőt, az életet. Lehet, hogy most sokan furának gondolhattok, de itt egyedül lehetek, ha arra van szükségem, lehet velem valaki, ha ide belépek és szétnézek, a szobámba nem látszik, de ott van a fájdalom. Meg persze az öröm. Ez nem tűnik fel senkinek! Csak nekem, de nekem sokat jelent, mert van egy hely ahol padlón voltam, ahol jól szórakoztam, ahol lehettek gondjaim, és ahol ezek elmúlhattak. Ahol önmagam lehetek! És nekem a szobám, az otthonom a kedvenc helyem.
11. Mi a kedvenc állatod? A kedvencem a kutya, az oroszlán, a madarak és a delfinek.

Még egyszer nagyon köszönöm a díjat Larának. 
Küldeni, már elküldtem mindenkinek, akinek gondoltam, mást nem nagyon tudok. 



Na jöhet az ajánlat? Mivel nem sokára 14 leszek és a blog egy hónapos lesz, arra gondoltam, hogy lehetne egy olyan, hogy ha összegyűlik az utolsó fejezethez 14 komment ( tudom, hogy sok, ezért is csak ajánlat) akkor azonnal felrakom a 6. FEJEZETET! Tudom, hogy azt gondoljátok, hogy ez nem nagy cucc, de megsúgom, hogy hamarabb beleépítettem Rob-ot. Szóval a következő fejezetben már benne lesz! Azt hiszem ennyit akartam, ja nem. Köszönöm a kommentet Nócinak! És itt egy kis ösztönző ízelítő:


A plázában az összes boltot bejártunk, miközben rengeteget nevettünk, beszélgettünk. Vettem ruhát, fehérneműt, bikinit, felsőt, nadrágot. Egyszóval mindent. Nagyon jól szórakoztam, de a cipős bolt előtt időt kértem.

- Ash, nem megyünk el inni valamit? – ajánlottam fel, hogy pihenhessünk egy kicsit. Szerencsémre belement így már rohant is az egyik – szerinte – legjobb helyre, így nevetve követtem. Mikor beértem egy fiútársaság között állt és velük nevetgélt. Mellé álltam és kicsit megköszörültem a torkom.







Még valamit elfelejtettem:





Nemsokára na, jó. Sokára, kelleni fog nekem egy férfi és egy női karakter, lehet, hogy szavazásra bocsájtok róla pár képet és nevet és nektek kellene döntenetek. Vagy ha valakinek van kis ideje és kedve nyugodtan kereshet ő is, bár ez nem kötelező. A férfi és női karakternek NEM LESZ SEMMI KÖZE EGYMÁSHOZ! Nem fogják ismerni egymást, nem lesznek kapcsolatban, sem a múltban, sem a jövőben. Erről ennyit, most pedig várom a komenteket.




XoXo: Bessie

3 megjegyzés:

  1. Én írtam komit az 5. fejihez de az nem jelent meg! :(
    És nem hiszem el hogy csak 14 vagy!!! :P
    Előre is boldog szülinapot és nagyon várom a folytatást!!! :D
    Orsy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy írtál! Itt is! Fogalmam sincs, hogy eddig miért nem jelent meg,de már most valamit állítottam, szóval megjelentek szerencsére! Öm, igen szombatonként tervezem a fejezeteket csak ma nem akartam este felrakni ezért került fel tegnap!
      Köszönöm, hogy írtál
      XoXo: Bessie

      Törlés
  2. nekem se jelent meg az 5. fejezetnél a komim :(

    puszy Gigi (aki most szomorú mert egy tök jó komit írtam szerintem :( )

    VálaszTörlés