2012. július 27., péntek

Prológus

Sziasztok! Megjött a bevezető a történetembe. Remélem tetszeni fog. Már 2 fejezetet megírtam előre. Szóval lehet, hogy még a hétvégén felkerül egy. A véleményetek nagyon érdekelne... ja és még valami:
Köszöntök Mindenkit az Új Blogomon!!
Jó olvasást!
XoXo: Bessie♥




- Kérem, kapcsolják be a biztonsági öveket. A repülőgép hamarosan felszáll! – szólt a hangosbemondóba a stewardess. Gyorsan bekapcsoltam magam és kinéztem az ablakon. Éppen elhagyni készültem – ismét – az otthonomat a munkám miatt. Csak eddig pár órás repülőutakon voltam nem pedig 10-11 órás. Kicsit tartottam ettől az úttól, mivel elég hosszú időre hagyom el Los Angeles-t és Londonba költözöm egy darabig. Anya alig akart elengedni, apáról nem is beszélve, de a bátyám és barátnője Nikki – aki az egyik legjobb barátnőm – rábeszélték anyáékat, hogy nem lesz semmi baj. Kaptam egy újabb esküvőszervezést. 4 éve dolgozom a szakmában, és mondhatni mára már én vagyok az egyik legjobb, ezért is sajnálom, hogy most hónapokig el kell mennem. Általában egyszerre 4-5 esküvőt is kézben tudok tartani, de Nikki egyik legjobb barátnőjének lesz az esküvője, amit főleg Nikkiék miatt vállaltam el, mivel tudom, hogy sokat jelent neki. Cameron is bírja őket, így ők is részt vesznek majd az esküvőn. Azt mondták imádni fogom az egész családot, mert összetartanak és így nem lesz olyan nehéz feladatom, meg hogy csak legyek önmagam… Megadták a mennyasszony telefonszámát és megbeszéltem vele, hogy vasárnap, azaz holnap ebédnél megbeszélünk mindent. Szerencsére Londonban is vannak kapcsolataim, így elég volt egyedül mennem, de azért kicsit félek tőle, mivel annyira szoros kapcsolatban nem vagyok velük, mint az LA-sekkel, aminek viszont örülök, hogy ha hazatelefonálok, azonnal küldenek utánam bármit. Ez kicsit megnyugtatott így a többi repülőutat továbbaludtam. 

15 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon jó lett a kis bevezető. Kíváncsian várom a történetet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszön szépen :) Örülök, hogy tetszett! :) Ha minden jól megy ma késő este fent lesz, de ha nem akkor csak holnap este, mert megyünk strandra :))
      Köszönöm, hogy írtál! :D
      XoXo: Bessie

      Törlés
  2. Szia!
    Nagyon - nagyon jó lett a bevezető.. izgalmasnak ígérkezik. Már is kíváncsian várom az első fejezetet:)
    Szia
    BezTina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen, nagyon sokat jelent, hogy irtál -irtatok - remélem továbbra is tetszeni fog :D
      XoXo: Bessie

      Törlés
  3. Szia.

    Izgalmasnak ígérkezik a történet legalább is a bevezető.Az elolvasása után már is kérdések gyártásába kezdtem.Vajon kinek az esküvőjét kell megszervezni Rob menyasszonyáét vagy esetleg valamelyik testvérét?Várom az első részt és sok sikert kívánok.

    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm, hogy írtál és nagyon örülök, hogy felkeltette az érdeklődésedet :D Az első fejezet, amolyan gyenge bevezető lesz - amit, ma vagy holnap már olvashattok - de a második fejezetben azt hiszem már választ kapsz a kérdéseidre és remélem gyártasz majd újjakat :D
      Még egyszer köszönöm!
      XoXo: Bessie

      Törlés
  4. Szia:)
    Nagyon tetszik a történeted és ezért csináltam is neked egy fejlécet nem muszáj kiraknod de ha adsz egy emailcímet akkor átküldeném neked itt az én emailom: stellyke@fazekas.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Aszta!!! Ennek nagyon örülök, szívesen megnézném és ez nagyon kedves tőled :D
      email címem : betti0822@freemail.hu
      Előre is nagyon köszönöm!!
      XoXo: Bessie

      Törlés
  5. Szia!
    Nagyon tetszett a bevezető :D akár csak az alaptörténet. Alig várom már a folytatást, remélem minél hamarabb olvashatom. :D Kíváncsi vagyok hogyan alakulnak majd a szerelmi szálak.
    Netty

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy tetszett jajj a mosoly levakarhatatlan az arcomról :D Remélem továbbra is tetszeni fog :D Köszönöm, hogy irtál :))
      XoXo : Bessie

      Törlés
  6. Szia :D már a bevezető után imádom :D nagyon várom a folytatást remélem hamar olvashatom is :)
    Wiky :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Úristen Kösziii Remélem tetszeni fog... Kicsit félek, mert az első fejezet kicsit uncsi, de utána remélem felkelti az érdeklődéseteket :)
      Köszönöm, hogy írtál.
      XoXo: Bessie

      Törlés
  7. Szia!
    Tetszik a prológus úgy hogy kíváncsian várom a folytatást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik :))
      XoXo: Bessie

      Törlés